5 év garancia minden olyan általunk fogalmazott termékre érvényes, melyet a Kondi-Klíma Kft. telepít és az éves karbantartását is elvégzi.
Daikin termékeknél:
Daikin HCE partner* - Cégünk jogosult MINDEN általunk forgalmazott és telepitett Daikin termék teljes körü szervizelésre és garanciális ügyintézésére.
/*Partnerek, akiket a Daikin egy saját, minőségi szolgáltatásra vonatkozó kritériumrendszer alapján választott ki. A HCE vagyis Home Comfort Expert partnerek a Lakossági Prémium Partnerek, akik szakszerű támogatást nyújtanak a tanácsadástól a tervezésen át a kivitelezésig, karbantartásig./
Sinclair termékeknél:
Cégünk kiemelt partnere a Sinclair-Solution vállalatnak. Minden általunk forgalmazott és telepített Sinclair gép garanciális és garancián túli szervizelésében tudunk segíteni.
Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
A készülék felszerelését és üzembe helyezését csak érvényes F-GAS ügyfélazonosítóval rendelkező szakember végezheti.
A jótállási jegy "Üzembe helyezési igazolás" rovatának megfelelő kitöltése.
Évenként minimum egyszeri számlával igazolt karbantartás.
Rendeltetésszerű használat.
Amennyiben a fenti feltételek bármelyike nem teljesül, az garanciavesztéssel jár!
Nem garanciális meghibásodások:
Szerver- és egyéb számítógépek-szobák klímatizálása
Élelmiszerüzletek klímatizálása
Ipari létesítmények klímatizálása
Laboratóriumok klímatizálása
Nagykonyhai klímatizálása
Szórakozóhelyek klímatizálása
Kezelési útmutatótól eltérő, nem rendeltetésszerű használat.
Elemi kár, vagy egyéb külső behatásokból adódó sérülések, meghibásodások.
Gyártó által nem jóváhagyott átalakítás, idegen beavatkozás.
Feszültségingadozásból adódó meghibásodások.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A cégünk által kiállított jótállási jegy
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.